Sider

15.03.2013

Intervall innendørssykling - spinning ny spillerliste og program mars 2013

Nå var tiden inne for en ny runde med program og musikk på intervalltimen min. Denne gangen ble løypa ganske tøff. Legger ved min profil på løypen. Som du ser bygger vi oss gradvis opp i intensitetssonene, ender nesten opp på maks puls denne gangen. Hadde en veldig bra dag og det klaffet med hard jobbing. Deltakerne mine synes at denne timen var tøffere enn de tidligere og de likte det godt! Alltid gøy når de liker nye programmer og utfordringer.


I dette programmet tok jeg inn igjen en slette og det kan du se på pulsen min at den går litt ned og så opp igjen. Sang nummer 6 går pulsen bevist litt ned for at vi skal holde dampen oppe og klare å presse oss på de siste sangene, det er ikke lagt inn noen restitusjons sang kun denne hvor vi arbeider litt roligere.

Her kan du se gjennomføringen av min løypeprofil:
http://www.endomondo.com/workouts/166846390/1951422

Her er programmet:
  1.  Try  - oppvarming
  2. Thift Shop - 98 BPM - oppvarming
  3. Don't stop the party - 124 BPM - glidene overgang fra oppvarming til litt mer jobbing
  4. Hurt's like - 96 BPM - slette sang - tempo i bena og sitter nede
  5. Afterski - 136 BPM - lavere tempo, stå/sitte, refreng/vers
  6. Supernova - 120 BPM - jobber seigt, stå/sitte, tar det rolig - samtidig som vi jobber litt mindre
  7. Feel this - 140 BPM - tempo sang - stå/sitte
  8. I could Be - 132 BPM - roligere tempo - intervallsang stå 8 sek og sitte 8 sek under hele sangen
  9. Die Young - 78 BPM - tempo sang - stå/sitte
  10. Confusion - 136 BPM - roligere tempo - 10 min sang - intervallsang stå 15 sek og sitte 15 sek - her fyker pulsen til vers i denne sangen (ikke vær redd for at deltakerne dine blir slitende for det gjør de etter denne sangen)
  11. Oslo - 82 BPM - tempo sang - stå hele sangen - 3 min blank og det er det som trengs for å kunne presse seg maksimalt hvis en ønsker.
  12. Kung Fu Fighting - nedkjøring
  13. Peach Tree - nedkjøring
  14. Lift Me - nedkjøring/strekk
Løypeprofil

Spillerlisten ligger klar til deg på Spotify for bruk:

God sykling!
(Her er et nyere intervallprogram: http://lenehagaskarnes.blogspot.no/2014/01/intervall-sykkel-spinning-lype-og.html )

Ingen kommentarer: