Sider

15.11.2014

Intervall sep 2014 spinning spilleliste 45 min

Jaja, her kommer spillelisten, programmet og løypen til det intervallprogrammet jeg lagde i september. Bedre sent enn aldri, håper jeg...

I programmet http://lenehagaskarnes.blogspot.no/2013/03/intervall-innendrssykling-spinning-ny.html fungerte det veldig godt med oppbygningen og at det var en sang på 10 min mot slutten. Allikevel trenger jeg og deltakerne å variere litt på oppbygningen for at det ikke skal være altfor forutsigbart. Denne gangen testet jeg med to sletter før en liten restitusjon og det fungerte veldig bra, fordi jeg var redd for at intensiteten skulle synke og at deltakerne ikke skulle få til å jobbe nok. Så dette skal jeg gjøre igjen.

1. Myk landing - OnkelP& De Fjerne Slektningene 76 RPM - oppvarming
2. All About That Bass - Meghan Trainor 136 BPM - oppvarming med å stå et par ganger

3. We Make It Burn - Raylee 1. 124 BPM - sitte og stå
4. Salsa Tequila - Anders Nilsen 2. 128 BPM - stå hele sangen
5. Why Don't You Get a Job? - The Offspring 3. 112 RPM - sitte - slette
6. Times Like These - Edx's Indian Summer Remix 4.132 BPM - 8 sek sitte/ 8 sek stå - 7min 15sek
7. Dance like a freak - MO 5. 116 RPM - sitte - slette
8. Shower - Becky G 6. 120 BPM - restitusjon 2 min og deretter stå resten av sangen
9. Break Free - Ariana Grande, Zeed 7. 132 BMP - stå hele sangen
10. For deg tusen ganger til - Pokal 8. Stå 16 sek/ sitte 8 sek, litt utfordring å holde tellingene (32 telling/ 16 telling hele sangen, om du er litt ute av telling å står eller sitter lengre gjør ikke noe)
11. Rays Of Light - Broiler 9. 136 BPM - finalesangen - Stå hele sangen utenom to runder med spurting (når sangen når 0:45 og 2:43) i 30 sek hver gang.

12. Rude - Magic! - nedkjøring
13. Don't Tell'Em - Jeremih, YG - rotasjonsøvelser og uttøying



Løypeprofil!

Andre sykkelprogram:
Tema halloween: http://lenehagaskarnes.blogspot.no/2014/11/halloween-sykkel-intervall-spilleliste.html
Tema jul: http://lenehagaskarnes.blogspot.no/2013/12/juleintervall-sykkel-innendrs.html

Ingen kommentarer: