Sider

09.10.2011

Oss instruktører imellom

Hvorfor finnes det instruktører som kritiserer andre instruktører i samtale med medlemmer på senteret etter timen sin?? (Hva tror du kundene tenker om deg når du snakker slik?) Er dette for å fremme seg selv? Regner vel med at det er grunnen. Er det ikke smartere å selge seg selv og dra frem de positive sidene til den andre instruktøren? Bare spør jeg. For alle instruktører har noen få litt ”svakere” sider (alltid noe å jobbe med uansett fartstid..) og en masse POSITIVE sider.

For meg så er instruktørrollen en stor rolle med mange sider å beherske. At vi er så forskjellige er det beste for kunden vil jeg si. Det som jeg syntes var fint når jeg var medlem var at jeg visste hvilken opplevelse de forskjellige instruktørene solgte til meg. Noen ganger foretrakk jeg en som var litt rolig andre ganger ville jeg være hos en som fikk meg til å jobbe maks. Fantastisk med valg. Medlemmene kan jo faktisk gå rundt å shoppe personlighetene våre. Det som er så fint er at noen liker deg og andre liker meg. Hva med å gå på andres timer å ha det gøy? Det er jo så inspirerende. Hva med heller å være positiv til andre selv om de er ferske (back de opp, de trenger deg som er mer erfaren) eller instruktører som ikke gjør akkurat som deg. Du vil vinne kunder på andres timer, og mest sannsynlig også til deg selv.

Flere fornøyde medlemmer = Jungel telegrafen = Flere medlemmer på senteret = Gi senteret et godt rykte på profesjonelle instruktører = Gir deg til slutt flere medlemmer på timen din. VINN VINN situasjon er det ikke???

Innlegg i intern avis hos en tidligere arbeidsgiver av Lene Haga Skarnes

Ingen kommentarer: